dimanche 6 novembre 2011

Impressions positives ( Pour une fois ) .Un journaliste américain veut y croire

Despite the odds against it, I've never been completely convinced Saab was doomed. It's hard to kill an automotive brand. In addition to loyal customers who keep buying past the point of reason, there's a seemingly endless stream of rich folks seduced by the romance of owning a car company. Add China's money and global aspirations and Saab's pulse begins to get stronger.
The Chinese and Swedish governments, GM, BMW and the European Investment Bank still have to sign off on the deal. There's not much reason for Sweden, the EIB, GM or BMW to veto. Saab's future probably hinges on whether the Chinese government approves its purchase by Pang Da, which owns 1,000 dealerships in China, and Youngman, which makes cars and commercial vehicles.

Malgré les mauvais coups du sort , je n'ai jamais été complètement convaincu Saab ai été condamné. Il est difficile de tuer une marque automobile. En plus de clients fidèles qui désirent acheter au delà de la raison, il ya un flot apparemment sans fin de gens riches séduits par le romantisme de posséder une entreprise automobile. Ajouter à cela l'argent de la Chine aux aspirations mondiales et d'impulsion pour Saab se renforce .

Les gouvernements chinois et suédois, GM, BMW et la Banque européenne d'investissement doivent encore signer le contrat. Il ya pas beaucoup de raisons pour la Suède, la BEI, GM ou BMW d'opposer un veto. L'avenir de Saab  réside sans doute dans la décision du gouvernement chinois qui doit approuver l'achat par Pang Da, qui détient 1 000 concessionnaires en Chine, et de Youngman, ce qui fabrique des voitures et véhicules commerciaux.
Source Detroit Free Press .Thank you Frank for the link

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