Pages

lundi 6 juin 2011

Pang Da grabs Ssangyong dealership rights

Although ‘Old Man Pang’ has only just stepped off the plane from Sweden he is eagerly setting up new deals to expand the Pangda empire. Pangda’s latest attention grabber is Ssangyong, Pangda have gained the rights to sell the brand in Northern China and are hoping to improve the brands standing in the Chinese market. Pangda assisted Subaru in the Chinese market and turned them into quite a successful brand in a relatively short time, Pangda are hoping to repeat the Subaru success with Korean built but Indian owned SUV company. 

Pang Da à peine remis de son periple en Suède signe un nouveau deal pour asseoir un peu plus son empire .Pang Da jette ainsi son dévolu sur Ssangyong en obtenant le droit de distribuer la marque indiano-coréenne pour le nord de la Chine . Mais l'objectif est clair : tout comme l'experience menée avec Subaru et qui fut un réel succès en très peu de temps , Pang Da compte obtenir les droit de diffusions pour Ssangyong couvrant tout le territoire chinois .De fait pang Da semble etre un partenaire dynamique et ambitieux , tenant ses engagements .Voilà qui est plutôt rassurant pour Saab .

Source : China Car Times

Aucun commentaire :

Enregistrer un commentaire